Äntligen framme!

Hej hopp!

Då var vi äääntligen framme i det förlovade landet amerika.

Vi började ju med att åka ifrån Jönköping för att ladda batterierna i Malmö. Dock blev det inte mycket laddande. Det blev mest trängas i en 90-säng & en sovande stridslysten Jakob. Jakob sov. Jag sov inte. Jakob sparkades. Jag tog emot. Hahaha.

Vi åkte iaf tillslut iväg till Danmark där vi sedan tog det första planet. Blabla, kom fram till Amsterdam & världens (nja, Europas iaf) största flygplats. Blablabla. Tog planet till Los Angeles. Jag sov. Jakob sov inte.
För min del var detta en riktigt jobbig resa eftersom jag påverkas så lätt av trycket uppe i luften.. Mådde alltså skit hela resan, därav all sömn! (Ja pappa, vi fick ett eget mediacenter & fick välja egna filmer osv.)

Tillslut kom vi smidigt in i USA & Los Angeles. Jag blev faktiskt lite besviken. Inte en enda röd matta såg jag.
Skämt & sido. Staden var verkligen inte vad jag förväntade mig. Den var inte så flashig som jag trodde.

Nu sitter vi på vårt överförväntan-hotell & ska snart ut & äta. Känns konstigt att ni ligger där hemma & sover och vi har inte ätit middag än. Imorgon ska vi leta lägenheter & förhoppningsvis hittar vi en snabbt så vi inte behöver bli kvar på hotellet. Fast Jakob har redan gjort sig hemmastad här. Satt upp en Sverigeflagga & en tavla. På riktigt.

Vi hörs imon & då kommer det förhoppningsvis bilder! Internet på den här sidan atlanten är inte så bra som i Sveariket.


Kommentarer
Postat av: Thereze

Åh...vad bra att ni är på plats, det känns bättre för mig! Lycka till i jakten på den bästa lägenheten i hela Santa Barbara!!

2010-08-06 @ 08:41:33
Postat av: John

Dags att vakna nu,klockan är ju 08.14.Flashet dyker upp ska du se,bräscharna bor INTE vid el på väg från flyget.Vila lite och ställ om huvudet först.Puss på dej min "lilla"tös,hälsa Mr Jakob.P.s det regnar här.

2010-08-06 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0