Använd solskydd barn.

Hej.

Nu tar vi det här från början. Jag har tagit bort en leverfläck på baksida lår. Den såg ut ungefär såhär:



Inte så mysigt.

När jag hade tagit bort den så ser det ut såhär på baksida lår:



Idag ser mitt lår ut som följande:


När vi var på stranden så passade jag på att plugga lite så då är det ju smidigare att ligga på mage. Jag tänker då "Jag smörjer in lite extra på ärret eftersom det inte har läkt riktigt än".
Smörjer på riktigt rikligt med mitt superdupersolskyddsstift som har solskyddsfaktor 800. Ungefär.
Fint det blev. Bra jobbat Louise.

Imorgon tänkte jag sola magen & skriva LOUISE i versaler med superdupersolskyddsfaktorstiftet.

Jag återkommer då, natti natti!


Kommentarer
Postat av: iiaheesten

gööör det :D

2010-08-19 @ 14:10:02
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0