Att gå på collegefest

... är nice. Visserligen gick vi hem tidigt för att vi var cpt trötta men ändå. JAG HAR UPPLEVT DE BLÅ & RÖDA PLASTGLASEN. Så det så!

Idag har vi varit lediga vilket har varit helt otroligt jätteskönt. ungefär. Vaknade dock klockan 8 så gick upp & åt frukost & sen gick vi & la oss igen. Bara för att vi kan. Bara för att vi har säng numera. Vi har hittils fått: Säng, hylla, tallrikar, bestick, fåtölj. Sen kommer coffeetable, soffa, tv och tvstand nu i helgen!

Idag har vi återigen varit & storhandlat & köpt lite mer skit. Jakob köpte visserligen en telefon. Det får väl inte klassas som skit, som till exempel en skärbräda & toapapper.


Max, Martin & Jakob


Hampus & Martin spelar beerpong


Max & norsken


Justin, Cornelia, Emma & Aron


Vår nya säng! Förhoppningsvis ska vi skaffa oss ett litet sängbord

Vårt lilla kök. Utan micro!!! Not good....




Liten del av toaletten. Vi har badkar, vilket är ett plus.


Många konserver. Är man student så är man!
Ska bli så sjukt gott att kunna laga egen mat. Måste säga att man är extremt trött på snabbmat & allt som hör till det. Idag så åt vi på Carls Jr och jag ville verkligen inte ha hamburgare så jag tog en burrito med ris & nachos. Det var det absolut vidrigaste jag någonsin ätit.
Bara så ni vet det.



Balkong har vi ju också! Sjukt nice utsikt. Visst?

För er som vill skicka brev eller grejer (GODIS)  så är vår adress:
1315 Anacapa
93101 Santa Barbara, CA
USA

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jennifer F

Ni är inte ensamma om att inte ha någon micro :|

2010-08-13 @ 07:08:23
Postat av: John

Ser ju jättefint ut.Vi åt lax,kokt potatis och en jättegod hemtrampad laxsås(Karina).Idag ska jag nog unna mej en stor skål med lösgodis-mmmmm.Paj och sallad till kvällen.Ville bara göra dej lite avundsjuk eftersom jag är det på Er fina utsikt.Vi kommer snart.Karina och bröder hälsar.

2010-08-13 @ 12:32:42
Postat av: Elvira

Åh vad spännande! Skönt att det löste sig så snabbt med lägenhet :) Ser fint ut..

2010-08-13 @ 17:00:42
URL: http://elviton.blogg.se/
Postat av: jacob

jag saknar dig jätte mycket syster men jag ska skicka ett litet brev ps:fin blogg

2010-08-15 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0