Att packa

Jag ger upp. Nu sitter jag här i min resväska. Mest pga att jag kan. Den är nämligen enorm.
Provade även att ligga ner i Jakobs väska i morse. Även den väldigt rymlig och en 1.70 lång tjej får plats finfint.

23 kilo. That's it. And I say no more.


Ja, jag är exakt så förtvivlad jag ser ut att va.  


Hahaha, Är bara tvungen att visa den extremt fula tårtan som jag & frida bakade för några dagar sen. Detta är alltså en McDonaldstårta, för att fira att vi slutar på det hemska stället.
Röd karamellfärg blir inte röd. Om ni också funderar på att göra McDonaldstårta.


Kommentarer
Postat av: p-nisse



:))))))))))))))))))))))))))))

2010-08-03 @ 13:02:38
URL: http://www.cumfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0