Att sakna platt hår

Nu ska vi snart iväg till skolan. Inte alls sugen på detta, nej.

Idag är en sån dag jag skulle kunna mörda en halt åsna för att få en plattång. Jag har haft håret uppsatt i 1½ vecka nu & då ser jag ut som en kille & jag vill inte se ut som en kille så jag vill ha en plattång.
Du vet hur jag känner mamma, fluffet är enormt & det ser ut som man har pälsmössa på sig hela tiden. Hatar att känna sig så fuuuuuuuuul.

Idag är det även en sån dag jag vill ligga kvar i sängen hela dagen & mysa med min älskade, mest underbara pojkvän.


bara för jag har världens bästa pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej svejs

Jag förstår dig verkligen och vet precis hur det känns att gå omkring med en "pälsmössa" Kolla upp vad en platt tång a la Amerikat kostar så sätter jag in det på ditt konto...för man kan ju inte gå omkring och va en ful en :-) förresten kan man sätta in på ditt gamla konto eller är de det nya som gäller... Maila mig om detta!

Puss puss sötis

Modern

2010-08-14 @ 09:16:05
Postat av: John

Köp en ny 110voltare vetja,pappa betalar.Puss

2010-08-14 @ 10:15:00
Postat av: maria

jag har två, du kan då dom. jag kastar bort dom till dig på en gång. jag använder dom aldrig ändå.

2010-08-14 @ 18:59:30
Postat av: Anita &Ulf Farmor/Farfar

Nu har jag kommit in på bloggen.

Anita & jag ser fam emot mar information därstädes.



Vi följer Dig och Jakop i USA och hoppas att det går bra fortsättningsvis också.



Vi har Din frbror Niklas och Faster Katarina med barn på besök i Jönköping lördag/söndag. Det är Kataria som gaidat mig till bloggen.

Hälsningar från Anita/Ulf - Niklas/Katarina

2010-08-15 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0