Att vara på den säkra sidan?

Jag sitter här & funderar på om jag ska plugga färdigt eller inte.
Vi har ett homequiz i marknadsföring nämlingen. Jag har gjort nästan alla frågor men så är det några få som är väldigt svåra & som inte går att hitta i boken.

Fick ett sms av Jakob nyss (som är på marknadsföringslektion nu, han har två timmar innan mig med samma lärare):
"Det är ett faketest. Alla som har gjort det får fullpoäng" - Med andra ord så behöver det inte ens vara rätt svar.
Konversationen fortsätter:
"Gott, hoppas att vi också får ha det så då"
"Det är så för er också, sa hon".

Nu sitter jag här & överanalyserar: Om jag hade varit lärare hade jag också sagt så & sen haft riktigt prov med den andra gruppen... Bara för att jävlas. Så jag vet inte om jag vågar ta en risk här? Läsa på ordentligt eller bara fylla i lite så det ser ut som jag gjort det?

I lördagskväll hade jag & Jakob datenight & var på bio & sånt mys.
Igår så pluggade vi & tog det lugnt. Jag var även ute på en powerwalk & gjorde sedan 30 minuter styrketräning här hemma. Duktigt tycker jag. (Har lagt märke till att jag skriver att jag är duktig på allt i den här bloggen. Det tycker jag visserligen inte men man måste ge sig själv lite beröm. Eller mycket.)
Mest tränade jag faktiskt för att få bort träningsvärken jag hade, haha. Min (numera fd.) danslärare körde stenhårt med oss senast.

Jag bjuder här nedan blider på mig själv när jag ser ut som ett rött russin. Varsågoda.


UUUUUUPP med benen. Jobbigt.


Mmmmmm, vad jobbigt.


..oooch så slappna av.


SLUTA DÅ JAAAKOB. Ge mig kameran!

(Nej, jag har inga andra bilder att lägga upp det är just därför ni får se detta)

Idag fick vi återigen paket. NICE. Börjar kännas som jul. Denna gången var det från pappa & karinaoch innehåll massa godis, tidningar, bra-och-ha-grejer & sånt trevligt :) Idag var till och med brevbäraren glad!




Nej, om jag ska plugga nu ändå kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0