Även fast...

det inte är svåra läxor man får så är det mycket som ska göras och det ska vara american style och jag vet inte riktigt hur amerikanerna gör allt.

Imorgon har jag bara en lektion så sitter & gör läxorna till det nu.
Imorgon är det även löning. Det betyder ca 12.000SEK extra som ska spenderas på mig själv!
Har nämligen inte köpt nya kläder till mig själv sen... ja, igår, men det är seriöst det enda klädersplagget jag köpt på vääääldigt länge. Just nu har jag inte ens underkläder som räcker i en vecka, haha. (Ja, pappa, oroa dig inte, jag SKA spara i stort sett allt, så dum är jag inte)

Nu måste jag dessvärre återgå till pluggandet.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej

Grattis på namnsdagen... och shoppa loss på lite kläder det behöver du verkligen, jag vet! Ser det som en namnsdagspresent till dig själv, man kan alltid hitta anledningar till att shoppa :-)

Om klädråd får du väl fota dem och skicka över.... hahaha!

Älskar dig!

Största kramen <3

Modern

2010-08-25 @ 08:59:38
Postat av: iiaheesten

Igår på jobbet såg jag att du hade namnsdag. Men jag glömde bort att säga det sen. och idag på jobbet såg jag det igen. Så. Grattis på namnsdagen i efterskott!

(jag flyttar till staden över halsen (jag minns inte varför vi kom på det) imon)

hejdå.

2010-08-26 @ 15:57:13
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0