Dagen börjar bra...

Min stackars pojkvän ligger i sängen och hostar & producerar ton med snor. Jag går upp för att ska fixa lite medicin till stackarn men inser då ganska snabbt att jag inte kan gå.

Min röda hud har stelnat & på riktigt så var tårarna inte långt bort. In på toan, smörjer in flera lager med solskyddsfaktor & kan sedan serva Jakob en pillerblandning.

Nu har han somnat om medan jag och mina onda/röda ben ska traska typ 5 blocks till Transit center för att ta bussen till skolan, sen börjar den roliga vandringen genom campus. Rullstol någon?

Kommentarer
Postat av: iiaheesten

rullstol rullstol heeela daaan (8)

2010-08-19 @ 18:48:08
URL: http://iiamariia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Snälla Louise du måste vara försiktig med solen - ha kläder på dig och mer solskydd. Du har ju inte gått på hud för det var kul! Skärpning!

Love you!

modern <3

2010-08-20 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0