Dear diary

Hej & hallå gott folk.

Nyss hemkommen & sitter nu i soffan (som jag inte visat för er än) och har huvudvärk. Antagligen för jag inte ätit på X antal timmar... Bad Jakob tina nått från frysen men icke & jag känner att jag inte pallar äta nudlar. Igen.

I alla fall, jag har nu lekt med Emma & Kadda. Har gått på stan och sånt gemytligt. Köpte en oerhört tjusig kofta. Hittade bästa butiken -dear diary. Dit blir det minsann återbesök.

Imorgon börjar allvaret.
Time for school. På riktigt. Imorgon har jag min första (engelska-) lektion klockan 8, så det blir en tidig kväll. Sen har jag inte class igen förrän 6pm - då är det dags för marknadsföring!

Och nej. Skorna är inte invigna ännu. Får se hur det blir med den saken. Hmm.

Min kamera har jag inte haft med mig idag heller. Dumma Louise.

Här får ni därför två random bilder. Varsågoda.


Denna bilden snodde jag från Emma. 
Tänkte att den var lite representativ för dagen.
Jag, Kadda & Emma.


Passande för skolan börjar imon. Kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0