Gott & Blandat


Erkänn söt pojkvän jag har?

Idag blev det som sagt IHOP till frukost. Vi tog buttermilk pancakes med jordgubbar & jordgubbssylt! Beställde in 5 stycken men jäklar vad mätt man blev! Jag åt ungefär 2 stycken sen tog det stopp!
Dessvärre fick jag ingen tjusig bild på pannkakorna eftersom jag glupskt kastade mig på dem.


Efter frukosten gick vi ner längst med state street för att lämna tillbaka en transformator vi köpte igår. Den funkade inte & det verkar inte finnas fler ställen i stan som säljer sånna så vi får klara oss utan.

Efter vandrat runt lite åkte vi till Upper state street & La cumbre plaza, det är i närheten där vi bodde på hotell i början. Iaf, där köpte Jakob fotbollsskor, benskydd, strumpor, fotboll & lite sånt skoj. Hans soccer class börjar nämligen på måndag!


Hoppas ni tycker vår fina heltäckningsmatta är fin.  Det tycker inte vi.
Jag köpte joggingskor (!!!!!) (!!!) så tänkte utnyttja att vi bor så nära parken & börja springa lite. Världens klipp gjorde jag iaf, skorna kostade bara $19!
Sen var jag ju tvungen att köpa en plattång.
Av någon konstig anledning tyckte Jakob att vi behövde köpa ljus också. Hmmm.

Vi har förövrigt fått vår soffa, soffbord & tv nu med! Jag & Herr.M har enats om att ha tema grönt i vardagsrummet (därav ljusen), rött i köket, blått i badrummet & svart/vitt/beiget i sovrummet. Tjusigt tjusigt.


Här bor vi!
Kom på att jag inte lagt upp någon bild (som inte är tagen från Google maps) på huset!


Och bakom huset går vi in till lägenheten!

Nej, nu har jag inte tid med det här. Ska plocka undan middagen (Tonfisk i tomat& basilika-sås med pasta, börjar bli lite utav en standard rätt hos familjen larsson/masthagen, hahaha)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0