HEJDÅ SVERIGE!

Då så bitches!
Det är snart dags att lämna hemmet, flyga ur boet, ta sitt pick och pack & dra. Så att säga. Ni fattar principen.

Om 2 timmar och 40 minuter rullar bussen & tro det eller ej så har jag packat klart. Nästan det är värt att fira.
För er som vill säga hejdå så är det på Resecentrum som avsked sker, ca 15:30!

Nu hörs vi inte förrän jag blivit California-bo & lyckats komma i närheten av internet, så ni får ha det bra & de flesta av er kommer jag sakna väldigt mycket.

Ni behöver ju inte heller försöka nå mig på mobilen för mitt nummer som jag haft i 6 år nu är kapput & helt väck. Det är inte värt att fira. Kommer aldrig kunna skaffa ett nytt nummer, kommer inte komma ihåg det... Ja, slut på parantes.


PUSS & KRÄM


Ungefär såhär glada är vi för att flytta. Men jag vet inte varför Jakob är tröjlös.


Kommentarer
Postat av: jakopppp

bara för att jag har så mycket muskler att visa fattar du väl? :))) hahaha

2010-08-03 @ 13:23:15
URL: http://www.jakoppppp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0