Igår & idag

Igår så var det lite party.
Mycket trevligt.
Började hemma hos Emma & gänget på La Brezza & sen bar det av till Isla Vista.
Återigen - mycket trevligt.

Absolut roligast var nog egentligen vägen mellan Santa Barbara & Isla Vista. Vi åkte nämligen party cab. Det är en minibuss som är som ett litet discotek. Sjukt nice. Det är lampor i taket, svarta säten längs med alla sidor, hög partymusik & allmänt tagg!



Katharina & Emma



Röj i party caben


Haha, sjukt snyggt.


Emma & Johan


Hahaha, sen framme på festen.

Jag ger upp det här med bilder från igår för de är inte särskilt tjusiga, haha.



Idag har vi iaf varit & storhandlat. Nu jäklar behöver vi inte handla på ett tag.
Speciellt inte shampoo & balsam.
Jag & Jakob har blivit sånna gudar på att handla ekonomiskt.


Rena rama klippet. Varje flaska kostade bara 89 cent! Kostar vanligtvis runt $4 så vi köpte på oss en del eftersom det håller länge & går åt en hel del. Bra där. Visst?

Nu har jag precis tagit mig ett bad efter en promenad genom stan (shalalala, la la la la) från La Brezza där vi chillade lite. De skulle på partaj ikväll igen så vi gick hem istället & nu ska vi krypa upp i soffan med chips, ostbågar & juice. Till det serveras det lite svensk kvalitets TV. Det gillas.

Imorgon ska jag inviga joggingskorna så ja... håll tummarna för att jag ska överleva.


Kommentarer
Postat av: iiaheesten

jag vill oxå åka party cab.

2010-08-22 @ 16:11:15
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0