Shopping i massor!

God dag på er i det svenska riket.

Passar på att skriva några rader då jag förtillfället väntar på att pastan ska bli klar. Idag blir det rester: Spagetti & köttbullar. En delikatess i det här hushållet vill jag lova!

Klockan är visserligen bara 10:10 men det är redan dags för lunch. Vi äter ju frukost runt 6 på morgonen så är faktiskt riktigt hungring. Jag fick precis brandlarmet att gå igång förresten. Vi har ju ingen micro så vi får snällt värma maten i ugnen. Då går brandlarmet :)

Iaf, igår var det ju stora shoppingdagen. Klockan 16:40 satte jag & emma igång & var hemma runt 21:30. Mycket nice. Åkte bort till La Cumbre & laddade med Tacobell. Sen blev det Pacsun (=Två linnen & en vit kofta), vidare till Love Culture där vi var i två timmar, haha. Testade hela tiden & tillslut hade vi så mycket kläder så vi fick en egen liten hängare i butiken, haha. Sjukt schtekigt. Detta besök resulterade i en väst, ett par shorts, två klänningar, ett armband och ett par skor.

Sen gick vi vidare till.. hmm, vad det nu hette, där det blev fyra par trosor. Efter det blev det Sears (=två kuddar, en filt, två ljustallrikar, ljus, tandborstmugg & tvålkopp).

Sen så var jag dessutom tvungen att köpa en leotard till dansen som jag har idag. Oerhört fåningt. Jag vill verkligen inte ha på mig det, men annars får man inte nått betyg och man blir droped from the class.
Jag ser iaf ut som en stoppad korv i den. Väck som inte finns där i vanliga fall finns helt plötsligt där. Kul.

... och så köpte jag en tröja till jakob också förresten.

Det bästa med hela denna dagen är att jag endast rörde 700 kronor av min lön. Resten var av pengar jag hade sparat till shopping innan. Bra Louise, Bra.





En av klänningarna. Ser ut som jag har världens största höfter, men jag har byxor under, haha.


Vår soffa med nya kuddar & filt. Jag tycker inte det är så tjusigt med blomlakanet på soffan men Jakob gillar det & jag har en tendens till att spilla, haha.

Nu blir det mat, sova en sväng, sen tillbaka till skolan för danslektion.


Kommentarer
Postat av: JeppeG

hahah, varför har ni "hedda blom" bäddset i soffan för?

2010-08-27 @ 00:11:42
URL: http://facebook.com/Jeppelepsi
Postat av: iiaheesten

gillar ju klänningen! och bodyn blir kanon. du kan ju faktiskt ha hotpants över, väl? :D

2010-08-28 @ 22:05:46
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0