Halvt inlägg

Jag är dålig på att uppdatera, fy på mig.

But I'm back och tänkte att: Bilder säger mer än ord - så. Ni får bilder till att börja med.



Påväg till La Brezza, ett studentområde där martin & emma & gänget bor. Där är det party dygnet runt typ, haha.


Our street!


Hampus!


Jag & Johan!


Jakob på state street!


Jag & Jakob har utforskat dansbutiken.
JUST JA!
Klasserna jag ska läsa i höst är:
Introduction to Marketing, Introduction to Astronomy, Gender issues in marketing, English 110 (vi var tvugna att göra engelskatest & se i vilken kurs vi skulle placeras i & jag placerades i den högsta, GOTT!) ORIE to College, Academic planning, Intermediate Jazz Dance.

Till alla klasser måste man köpa lite olika böcker, scantrons & grejer. Till dansen måste jag köpa en leotard - inte riktigt min grej! Iaf, det var därför vi letade dansbutik!


Vi bor precis vid en park vilket är asnice! Gick dit & la oss i solen, eller ja, jag låg i solen. Max & jakob spelade strandtennis & frisbee.

 

Gaaaah, Nu dog internet precis när jag skulle trycka på publicera. Hälften av inlägget försvann... Ledsen hest.

Ni får njuta av resten av bilderna imorgon istället!

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: iiaheesten

Har jakob hjärtan på sin tröja?:)



HAHAHAHA, jag visste inte vad en leotard var. så jag googlade. och HAHAH ska du visa stjärten Looooo? xD

2010-08-17 @ 17:22:29
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0