19 stora starka år

Hej & välkomna till hajk.

Vi har köpt ett bord till vår balkong. Denna historia gick på $40 vilket vi ansåg vara ett klipp. Mycket praktiskt och användbart eftersom vi inte har något annat bord inne i lägenheten. Mja.


Låt er inte luras. Det är inte så fint som det ser ut.


Köpt skolböcker. Dyr historia. Dessa ni ser på bilden kostade tillsammans ca 3000 Svenska Riksdalar.
För det finns inte amerikanska riksdaler. Visserligen inte svenska heller. Skit samma.


Hmmmm. International House of Pancakes


Vi tvättade igår. Även det en dyr historia. Tråkigt att betala för saker som är tråkiga. Faktiskt.
Nu har vi iaf rena kläder. Nu ska duschen bara fixas med så vi blir rena med.


Pluggtime då ja.

Det är inte bara schtek här i det stora landet i väst. Känslorna går upp & ner hela tiden. En timma så vill du bara hem, andra timman så är du ganska nöjd med hur allt är. Oftast vill jag bara hem. Har sådan extrem hemlängtan. USA är verkligen inte vad jag väntade mig & hittils finns det faktiskt inte nått särskilt jag fastnat för i det här landet.

Jag fyller dessutom år idag & imorse så väntade man på att mamma skulle komma in med frukost på sängen & att få jordgubbstårta. Nej, jag måste säga att jag saknar min familj nått sjukt. Likaså vänner. Bara att ha någon att ringa eller en viss Maria Ljung att skicka sms till.


Jag firade mig själv genom att köpa cupcakes till mig själv. Grattis Louise. Tack :)

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej mitt barn!

sitter och skrattar lite för mig själv när jag ser hur du ordnar och pysslar i ert hem och kan trots allt se att du är precis likadan som mig och din syster hahaha - du har dolt din talang väl - kan även se dina små lappar lite över saker som är viktiga så som - inköp - kom ihåg - och måste göras!

Du fixar detta galant!

Förstår att vardagen kan kännas tuff och att du längtar hem.... helt naturligt!

Vi längtar vansinnigt mycket efter dig och igår saknade jag din "frukost på sängen" och att få krypa ner och "tjejsnacka" lite i din säng!

Men du fixar det här, Lollipop!

Största kramen i världen

Modern <3

2010-08-18 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0