Skola & köttbullar

Idag började ju skolan som sagt. Började dagen med att komma försent...

Vi ville vara ute i god tid så vi gick redan 7:15 till bussen. När vi kommer till transit center så har de beställt fel buss så vi kommer inte med. GAAAH. Till slut kommer vi fram med en annan buss. 
Jag snubblar in svettig & äcklig på English 110 på West Campus (fattar ni hur långt det är dit när man har bråttom & aldrig har varit där?!). Lektionen var helt okej & läraren likaså.

Köpte hem lite mer grejer till skolan. Börjar bli fullt i hyllan nu! Men ju mer prylar man har ju mer hemma känner man sig!




Eftersom jag inte hade min andra lektion förrän 18 nu ikväll & Jakob hade lektion både vid 14 & 19 så var jag snäll & lagade en ordentlig middag. Snällt va?
Hemmagjorda köttbullar smakar ju inte fel!


Några av mina fantastiska skapelser.

Invigde faktiskt mina joggingskor idag med, det trodde ni inte va? Imorgon står astronomi & dans på schemat. Det gillar vi. Dans alltså. Inte astronomi.


PUSS min prins!
Idag har det varit så otroligt jäkla varmt. När Jakob kom hem från skolan så tog han av sig kläderna direkt, haha. Gick runt i underkläder, annars dör man typ. Även fast det ser ut som jag är naken har jag iaf hyffs att ha på mig tubtopp & kjol. Haha!

Förresten, nu när jag ändå tänker på det. Alla som jag brukar skypa med på förmiddagen (USA- tid alltså, den är väl runt 18 hos er): Jag kommer inte vara inne på skype på förmiddagarna mån-tors. Då har jag dessvärre lektioner så det får bli att planera in när viska prata & så får vi prata fre-sön!

Nu ska vi sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0