Allmänt

Nämen sedär, nu var det dåligt uppdaterat igen!

Jag sitter här under min nya helt underbara filt i soffan & njuter lite allmänt av att inte göra nått. Jakob är ute med massa killar i parken & spelar fotboll så jag har ätit lite lunch & vattenmelon i min ensamhet. Passade även på att skypa med min kära fader som jag saknar så.

Vad har hänt sen senast? Hmmm.
Skola mest.
Igår var jag ledig men jag hade två homework- quizes i astronomy så jag gjorde dem. På kvällen kom Kadda & Emma hit & vi satt och tjötade till 2-tiden. Mycket trevligt.

Igår var jag förövrigt så extremt sugen på godis. Svenskt lösgodis ifrån VIP. Istället fick jag nöja mig med lite Swedish Fish and Skittles. Inte samma sak vill jag lova. Så idag, som ett brev på posten (eller ja, det var faktiskt ett brev på posten) fick vi svenskt godis! Jakobs kära moder skickade Marabou Choklad, nappar och zoo- apor. Tack så mycket!
(Just ja, alla som ska skicka över brev & sånt. Glöm inte skriva apt.2 eller #2 eller dylikt på. Brevbäraren var inte så glad i morse... haha)





Idag så sov vi riktigt länge. Sen gick vi ner på stan & köpte en mycket tjusig whiteboard & ett sorteringsfack för våra kvitton så vi kan ha koll på ekonomin. Duktigt va?





Förresten, igår lärde Max mig att vika 20 dollarssedeln såman ser hur the twin towers rasar, ganska coolt. Borde nästan ta en bild & visa er.



Jag hade iaf tänkt att plugga nu men sen så insåg jag att det finns en dag imorgon också. Visserligen så blir det jäkligt mycket att göra imorgon i sådana fall men jag tycker att man kan få va pluggfri en dag i veckan iaf. Så imorgon blir det att plugga engelska & marknadsföring. Så det så!


Jag har klippt mig.
Just ja, det har jag. Var så sjukt slitet så det fick bli så. Mjaaa.

Nej, nu ska jag fortsätta göra inget. Hej.


Kommentarer
Postat av: John

Lite. sent att nämna det här med adressen,tror jag.Brev på väg ;-).Hälsa postis.

2010-08-29 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0