Bilder: Malmö - LA- Santa Barbara





I väntan på bussen till Santa Barbara.

Min käre sambo (waaah, vuxenpoäng) vid skolans fotbollsplan :)


Detta är en av de störregatorna i vår nyblivna bostadsort. Ganska nice.
Folket sitter vid vägkanterna för att jag går där i mitten.
(Det är festival-helg här i SB, det är en carnival längs gatan. Alla är på partyhumör & gatorna är fyllda med människor & TV-team! Alla skriker "Viva La Fiesta" överallt och hela tiden. Livets fest typ! Man firar inget särskilt, utan det är mer en spansk tradition att man ska festa & ha roligt. Därav uttrycket de skriker: Länge leve festen!)





Vi går downtown efter en lägenhetsvisning...



Det här med att skaffa lägenhet är KRÅNGLIGT. För en timma sen så kände jag mig helt uppgiven, men nu känns det bättre (så pappa, du kan nästan bortse från mitt jag-ger-upp-mail - allt känns bättre nu)
Har kommit i kontakt med ett jättebra företag nu så imorgon ska vi & kolla på en fin lägenhet som ligger mitt inne i stan & nära skolan. HÅLL TUMMARNA FÖR OSS NU!

Nu ska vi snart träffa Max, en annan svensk vi träffade nyss & tjöta lite och ta det lugnt!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0