Tjuvstart

Tänker tjuvstarta bloggen lite till. Bara för jag kan.

Om 5 dagar så lämnar jag Jönköping. Eftersom vi flyger från Danmark så är det smidigare för oss att bo i Jakobs familjs lägenhet i Malmö en dag innan så vi smidigt kan ta tåget över några timmar innan det går. Lång mening.

Iaf, därför sker avvinkning på Resecentrum i Jönköping nu på tisdag runt 15.00- tiden.

Imorgon jobbar jag förövrigt min nästsista tid på McDonalds. Skööönt! I tre jäkla år har jag slitit där så nu är det äntligen över. Kanske ska passa på att göra alla de där sakerna man alltid velat göra?

- Ja, du ska ha 11 kronor tillbaka nu men jag har ingen växel. Går det bra med en påse hot wings istället?


eller

- Välkommen till McDonalds, vi har räknat ut ditt BMI och du anses för fet för att äta här. ÅK HEM OCH SKÄMS!

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Otto

hahah dom kommentarerna är ju klockrena, ska prova det nån gång ;)

2010-07-28 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0