Frustration

Jag blir lite frustrerad.
Sitter i skolan  nu & har engelska. Skoj. Roligt. Fun. Onödigt.
Klockan 7.44 infann jag mig på plats i biblioteket där det var så himla vilktigt att vi skulle vara idag. Vi ska nämligen göra research till vår research paper & det måste man göra på lektionstid klockan 7.44 en onsdagsmorgon.
Det är inte bättre att låta de trötta studenterna göra det när de sovit ut, nej, gå upp klockan 6 med er & gör NYTTA!

Min mage kurrar jättehögt också. Alla bara tittar suspekt på mig.
Jag pluggar bättre utsövd & mätt. Mitt fel, jag vet. Jag får klaga lite.

Inatt har det regnat satan. Vi vaknade och trodde att badkarskranen stod på, helt seriöst. Men icke, det var regnet. Vi har ungefär 10 regndagar här på ett år & igår regnade det nog för hela året.

Dagens observation: Asiater går otroligt långsamt. Vet inte om det är för att de har kortare ben eller vad det kan beror på. Det blir man också lite frustrerad över. Jag själv är ju blixten.

KLICKA HÄR, alla glada!

Kommentarer
Postat av: linda

Haha fan vad jag saknar dina klockrena kommentarer :D

2010-10-07 @ 00:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0