Lilla storasyter & bloggbyte?

Det är inte ofta jag har hemlängtan nu mera, det har liksom släppt. Självklart saknar jag min familj & mina vänner men innan kunde jag gråta flera ggr i veckan för att saknaden var så hemsk. Nu är saknaden mer utbytt mot längtan & idag längtar jag efter min syster nått enormt.
Sitta med henne & prata vid hennes köksbord i några timmar & säga "Ska du inte ha lite kaffe, det var ju länge sen du testade?" bara för att jag inte dricker kaffe...



Min syster är den bästa systern!

Jag är så glad att jag har Jakob sånna dagar när längtan blir alldeles för stor (och givetvis alla andra dagar, haha). Han är min bästa vän & pojkvän i ett. Hade aldrig klarat av USA-flytten utan honom <3



ALLA LÄSARE: Gå in på den här länken: http://louiseikalifornien.blogspot.com & rösta om jag ska behålla min blogg hos Blogg.se eller övergå till blogspot.com. TACK!

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3<3<3 du har ett vackert hjärta!

2010-10-06 @ 10:45:53
Postat av: Emma

Jag tycker du stannar på blogg.se.. jobbigt att byta mitt i ju, allt det du skrivit hittills??

2010-10-07 @ 06:41:41
URL: http://emmaisantabarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0