Storm och mat

Konstigt väder måste jag säga. Igårkväll var det typ storm när jag skulle hem från min kvällsklass, kallt var det med. Det låg palmblad överallt och jag var livrädd över att få ett i huvudet! De är jättestora!


Såhär såg det ut i en teleledning igårkväll!

Har varit en skön dag idag. Tagit det lugnt, pluggat en del för att få saker gjorda och lagat massa mat, känns det som haha.
Först gjorde vi köttbullar och spagetti till lunch...

Mmm, visst "Swedish Meatballs". Smakade köttkorv. Inte godkänt.

Nu till middag/kvällsmat blev det betydligt godare! Slog på stort och gjorde riktiga Swedish pancakes!

Jakob hugger in, haha! Söt häst.

Nu blir det en dusch & sen kolla på the office innan läggdags! Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: stina

köp köttfärs och gör egna köttbullar! blir ju inte mamma scans, men lyckas du ragga upp nickes (och melindaaas) morsas recept så blire bra skit av det! dom är minsann värda att dö för. omnomnom...

2010-10-06 @ 22:14:24
Postat av: Louise

Haha, jag har gjort egna ett par gånger men nu börjar jag bli lat. Det är inte skoj att laga mat :(

2010-10-07 @ 04:42:46
URL: http://louiseikalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0