Att amerikaner inte är så klipska

Hej & hallå!

Här sitter jag & luktar svett. Har nyss varit på gymmet & kört steeenhårt. Först konditionsträning, sen var jag med på fast fitness pass, sen återigen kondition. Det känns.

Som utlovat kommer iaf lite bilder på skolområdet!


Den stora strålkastaren där borta är överfotbollsplanen som ligger nedanför klippan eller hur man ska förklara.


Det som går ut i havet där borta är santa barbara pier och i bakgrunden har vi bergen.


Såhär ser det ut när jag går till gymmet. Gymmet är byggnaden ni ser hörnet av till höger på bilden.

På tal om gym. Kollade på nyhterna i morse:
50 % av alla överviktiga människor i USA tror att de är normalviktiga. Hur sjukt är inte det?! De är inte så smarta de där amerikanerna...

Nu ska jag & jakob gå & tvätta. Usch så tråkigt, men sen är det helg! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0