Att få micro

Hejsvej!

Jag måååååste verkligen plugga. Orkar inte. Ska läsa ut min life fitness bok & sen göra 2 quiz, efter det ska jag läsa 3 essays i engelskan & göra alla miljoner frågor till det.
Måste verkligen gå till gymmet imorgon för att checka in och sätta igång med tränandet. Men det fixar vi!

5.30 pm idag är ett viktigt ögonblick.
Det är dagen vi får en micro! Hur skönt blir inte det liksom?! Kostar bara $25 på craigslist, alltså ungefär 175 SEK. Det är faktiskt ganska mycket vi saknar här i lägenheten, men som vi får klara oss utan, haha.

Vi har tex. inga som helst sängkläder (vi sover på lakan men har inget påslakan eller örngott), vi har inga lampor någonstans förrutom i taket (så man får välja på strålkastare eller kolsvart), vi har inget nattduksbord (så vi använder våra resväskor som det, staplar de på varandra så blir de bra höjd), vi har ingenstans att plugga eftersom vi inte har nått skrivbord (så man får sitta i soffan eller sängen vilket är lite svårt när man behöver skriva), vi har inga jobbytor i köket så som diskbänk eller nått & vi har inget matbord och ingen riktig stekpanna och ingen dammsugare (min svenska som jag hade med mig funkar inte här nere och nu igår tog batteriet slut...) och ja, det är mycket vi saknar - men vi klarar ju oss ändå. Man tager vad man haver.

Nu måste jag plugga.



Jakobs konservburksätande kommer underlättas en hel del med micro! Mindre disk också.Skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0