Att inte ha många lektioner?

Nu sitter jag här igen. Det känns inte som att jag har så många lektioner om man jämför med Jakob, känns som om han är i skolan hela tiden. Men vi räknade ut att vi har lika många ämnen att läsa.. Märkligt.

Jakob läser:
Introduction to Marketing (2ggr i veckan)
Introduction to Business (2ggr i veckan)
English 80 (2ggr i veckan)
Academic Planning
Soccer (2ggr i veckan)
ORIE To College: Intl Students
Economic Geography (2ggr i veckan)

Jag läser:
Introduction to Marketing (samma kurs, fast Jakob har två ggr i veckan medan jag har en lång lektion)
Gener Issues in Marketing
English 110 (De två engelskakurserna är liksom inbakta i varann så har bara två lektioner, precis som Jakob)
English 120
Introduction to Astronomy (2ggr i veckan)
ORIE To College: Intl Students (redan läst klart innan riktiga skolan började)
Academic Planning
Life fitness (när man vill & har tid med ett minimum på 36h under terminen)




Senare idag gäller bankbesök --> middag --> leka med emma --> hem --> duscha --> kolla på psych för att sen avsluta med att sova. Så det så!
Jag älskade programmet psych redan hemma i Sverige men nu är det extra roligt att kolla på eftersom det är inspelat i Santa Barbara, mohaha. Lite häftigt faktiskt. Det borde ni kolla på! Tror det går på 5an hos er.


 



Nu tror jag det blir lite styrketräning för min del (fast vågar inte ligga på golvet, där är det ju massa loppor?!) och sen blir det nog en promenix eller löptur hem från Emma. Det är nice. Igår var jag ute på en löptur vilket är väldigt imponerande eftersom jag inte har någon kondition. Men det ska skaffas!

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0