Att ni får dagen i bilder


Haha what? Jag, Louise Larsson, rankad som 1a i astronomy (av 130 elever)? Kanske ska satsa på att komma med i Phi Theta kappa (studentföring där man måste ha sjukt bra betyg för att va med i) ? haha, sjukt!


Jag & Jakob lagade lunch. Orange chicken, ris och grönsaker! (Ni som har ätit på Panda Express någon gång vet hur gott det är med Orange chicken!)


Åkte till emma för att tagga inför Andres surpriseparty. Han fyller 18 imorn så det var överraskningsfest för honom som sagt, jätteroligt! Han blev så glad :)
Vi beställde hem thai-mat, mycket gott.


och jag tog med mig cupcakes....


Sen kom Kadda :)


Söta V, Danique & Kadda innan Andree har kommit till sitt party


Födelsedagsbarnet. Han blev så himla glad, så sött! Jag har en film på när vi alla står i ett mörkt vardagsrum & väntar på honom & sen kommer han & vi tänder & skriker surpriiiiiiise! Very american!


Jakob & Niko :)

Nu ska vi sova!
Ska bli spännande att se hur det blir med valet. Välj rätt där hemma! Och om ni inte vill lägga er röst på nått, rösta blankt & visa att ni stödjer demokratin! Vi har beställt hem röstningsmaterial men det kom förstigår så vi kommer tyvärr inte kunna rösta :(

Hoppas ni får en lika bra dag som jag precis har haft! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

:-) Som vanligt gör du mig till en otroligt stolt mor! Go girl <3

2010-09-19 @ 11:44:28
Postat av: Angelica

fin blogg, mycket härliga bilder :)

2010-09-22 @ 14:04:57
URL: http://stylebyang.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bara för att uppmärksamma dig: Vi är 2 Angelica som lämnar kommentarer... nu är det modern hahahaha

2010-09-24 @ 08:27:11
Postat av: Louise

Svar: Haha, jag vet mamma. Jag ser det på mailadresserna :)

2010-09-24 @ 16:50:55
URL: http://louiseikalifornien.blogg.se/
Postat av: Angelica

ÅÅÅÅÅÅhhhhh så bra.. jag får nog ha glasögon på mig för jämnan.... hahaha vad muppig jag är :-)

2010-09-26 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0