Att redan ha träningsvärk

God afton,

dagen har flytit på som planerat. har pluggat lite astronomi & life fitness nu i eftermiddag. fick lite väl mycket energi sen så körde ett stenhårt 45 minuters styrkepass här i vardagsrummet, haha. sån tönt är jag.
Gick iaf ut stenhårt så jag känner redan hur ont jag kommer ha imorgon (nej, jag stretchade inte, jag kunde inte ens ta mig upp från golvet).




Tog en lång dusch och har precis ätit lite kvällsmat. Medan Jakob kollar på fotboll & äter chips passar jag på att blogga & dricka te. så det så.




Min kvällsmat lite nyttigare än Jakobs, haha. Jag vet, jag tar bara bilder på mat. Så kan det gå!

Imorn är det skola igen & det ska bli sååå roligt att gå upp klockan 6. 

 

 


Kommentarer
Postat av: iiaheesten

vad arton är det du äter, Louise?

2010-09-07 @ 18:13:20
URL: http://iiamariia.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar: Det är annanas, banan, apelsin, light yoghurt & kanel :)

2010-09-07 @ 19:21:22
URL: http://louiseikalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0