Att uppdatera

Ahh, ren frustration över engelskaläxan som fortfarande inte är klar men det är så svårt att jag ger nu upp!

Jag & Jakob gick bort till Ralphs för att köpa lite färskvaror så som mjölk och frukt. Livets klipp hittade vi också: 2,5 liter jorgubbar för $3 - alltså 21 kronor! Mycket gott och det smakar alltid bättre när det är billigt med, haha.
Hyrde även en film ($1) som vi kollar på nu :)


Delikat kvällsmat, jorgubbar & vanlijyoughurt.

Helgen bestod av tvättandes i fredags, sen köpte vi massa onyttigheter (McDonalds, godis, dricka & sånt) och mös hemma med film & sååå :)

Lördags så gick jag till Youghurtland med Alexandra & Lykke & det var sååååå gott. Aldrig varit där innan & jag har ju missat nått minsann. man går först & tar vilken frozen youghurt man vill (finns massa olika smaker) & sen går man & tar valfri topping, finns miljontals (nästan)!


Jag tog jordgubb, cheesecake och chocklad youghurt & massa topping som ni er. Jordgubbar, mango, choklad, kakdeg,cheesecake- bitar, M&M, vit choklad osv.

Efter YL, kom Kadda hit, vi mötte upp Emma, åkte till Emma, hängde & hade allmänt jätteroligt åt olika Halloweenutstyrslar. Halloween ska bli sjukt kul! Alla svenskar som vikingar kanske? Hade varit lite roligt. Men iofs har vi kommit fram till att jag ska vara utklädd till gurka, hahaha.... Hittils är det 6000 (!!) anmälda till halloweenfesten, SJUKT!



Köpte världens största smörburk idag. Så himla gott smör, men ja, det är ju inte smör.
"I cant believe its not butter"


Dusch nu, sova sen, hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0