Att vara så trööööött igen

Jag är så trött så trött att ikväll så ska jag bara ta det lugnt framför TVn och köpa hämtmat och slappa sönder.

Hmm, vad har hänt idag? Sovmorgon. Blev inte mycket till sovmorgon, sopbilen kom och förde ett himlans liv. Åkte till skolan, hade en totalt värdelös klass, åkte hem, lagade hemlagade potatisklyftor och biff (med hjälp av pappa i skypen) sen var det meningen att vi skulle gå & handla eftersom det ekade i kylskåpet men Herr M. somnade (gick även i sömnen & pratade "Vad är det som händer? Jag fattar inte alls vad det är som händer").

Så, vi handlade lite senare, när han hade vaknat och pratade så man förstod. Shit vilken storhandling det blev. Älskar Ralphs- kortet. Sparade idag $54.

Just ja, kom hit en mexare idag. Mitt när jag satt & skypade så kommer det in en mextex här - utan att knacka eller nått. Välkommen, ja visst. Han skulle tvätta våra fönster så det gick ju bra.

Jag har inga roliga bilder att dela med mig av.




Vår kvittosorterare. Vuxenpoäng. Fina lappar jag satt på va?


Kommentarer
Postat av: JeppeG

Gör jag också:p Fast sorterar allt i pärmar månadsvis, inte kategorivis haha. dessutom skriver jag upp ALLT jag köper i ett exceldokument, även där månadsvis, och kategorivis. skulle vara intressant att se jakobs utgifter på cola och pringles

2010-09-05 @ 19:18:47
URL: http://facebook.com/Jeppelepsi
Postat av: Louise

Svar: Jo, så gör vi (läs: jag) med. Först lägger vi (återigen: jag) det kategorivis, vid månadsslutet så förs det in i excel & så.



Jakobs colautgifter är inte så höga eftersom det är så billigt här, haha.

2010-09-06 @ 01:21:16
URL: http://louiseikalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0