Effektiva klubben

Hej alla barn!

Idag hade jag först astronomilektion, gick finimang men var trött som bara den bara! (Sov inte så gott inatt, sjukt varmt. Hade alla fyra sovrumsfönster öppna + balkongen, samt sov utan täcke - men ack- det hjälpte inte).
Sen knatade jag mig bort till biblioteket för att försöka skriva min academic essay. Gick inte så bra nej. Gick då istället till en english writing tutor.

Det är nått de är himla bra på här borta: Behöver du hjälp får du det! Finns mängder med tutors att tillgå & de bryr sig verkligen om att hjälpa dig! Jag satt med Mr. Green i 30 min & helt plötsligt kändes allt så simpelt & det kommer gå kanoners att skriva min essay nu!

Iaf, gick bort till en astronomy tutor när jag ändå var i farten, inte för att jag behövde hjälp men jag vill ha extra poäng, haha! Fick leta länge bland anteckningarna så jag kunde hitta nått svårt att fråga om, haha.

Satte mig vid La Playa (fotbollsarenan) sen och njöt av solen (idag är det nämligen bara 30 grader!) samtidigt som jag kollade i min engelskabok efter bra stycken jag kunde skriva om i min essay. Klar med det gick jag sen till gymmet & tränade en timma.

Nu är jag hemma & har precis lagat & förberett lite mat! Spenatsoppa med ägghalvor som jag ska ha imorn & lite ikväll (bara för det är så himlans gott) och sen har jag marinerat lite kyckling vi ska äta när Jakob kommer hem :)


Såhär glad är jag när jag hackar lök, tydligen.
Usch vad tjock jag är på denna bilden, det gillar vi inte.

Nu ska jag sätta igång med min essay, vi hörs sen!

Ps. tack mamma för paketet, såååå gott med räkost på mackorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0