Rubrik till Jesper :)

Hua vad varmt! Inte för att man ska klaga men några grader kallare hade inte skadat idag. ungefär 29 grader men det är liksom en helt annan värme här än hemma, vet inte riktigt hur jag ska förklara... Jaja, kortfattat: Varmt.

Skypade med mamma & syster imorse en stund. Försökte även utbyta några ord med min kära systerdotter Aveline men när Tezza frågade "Vill du skypa med moster?" svarade hon ett klart och tydligt "NEJ!". Sen sa hon även "Lingon" men nått mer ville hon inte säga. Jag tror hon tycker om mig ändå.


Jag & Aveline i våras hemma i Schweeden. Då gillade hon mig iaf.

Efter att ha skrivit min astronomi uppsats om meteor showers så fick jag med mig Jakob ner till stranden där vi badade, solade & spelade frisbee. Mycket skönt med tanke på vädret!


Stranden


Bjuder på en liten ful bild, ser väldigt glad ut :)
(ja pappa, tröjan ska vara så kort. Den har inte krympt i tvätten. Det är modernt!)


Jakob-hesten efter en omgång vattenfrisbee

USCH! När vi stod där i vattnet så kände jag att jag stod på något, trodde det var en alg eller nått men helt plötsligt börjar den röra på sig & jag inser att det var nått äckligt djur. Skakad och upprörd tar jag mig upp på stranden, i hopp om att sjöodjuret inte ska förfölja mig...

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Det ser riktigt härliggt ut, trots sjöodjur ;)

2010-09-26 @ 08:48:55
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
Postat av: Elvira

Hahaha, snygg rubrik :)

2010-09-27 @ 11:06:43
URL: http://elviton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0