Att göra planer

Hej på er!

Har nyss vaknat från en lång power nap (så ja, ingen power nap - utan mer en nap). Det blev en sån lång dag igår (6-23, intensivt pluggande!) så kände att jag förtjänade att sova lite efter att jag hade haft provet idag. Det gick ganska bra, så tråkigt när det är vissa ord på engelska jag inte förstår som förstör en hel fråga. Jag fattar ju vad det handlar om men inte precis exakt det där ordet de frågar efter - extra tråkigt när man verkligen kan allt om just den frågan..

Idag hade jag tänkt att gå till gymmet men ändrade planer, på schemat står istället:
1. Plugga engelska - inlämningsuppgift tills imorn
2. Börja plugga marknadsföring & börja med quizet som vi har tills på måndag
3. Börja plugga Gender Issues in Marketing-läxa som är tills på torsdag
(Gör jag det mesta nu så blir det så skönt resten av veckan, då hinner jag gå till gymmet, träffa folk & annat skoj!)
4. Laga middag. Idag blir det antagligen beef and broccoli men wookade nudlar men det vet vi inte så noga ännu.
Jag har förövrigt köpt hem massa broccoli & blomkål, någon där ute som vet vad man kan göra för smarrigt av det?
5. Duscha, fixa naglarna, kolla på massa bra seriepremiärer ikväll & bara ta det lugnt!
Dancing with the stars, Biggest Loser (Elin M, visst är det kärlek med tjockisar som ger järnet?!), OTH, Glee, The Office (hahaha Elin H, har du sett det?! Du MÅSTE kolla - jag dör så roligt!) och massa mer!


Kolla vad molningt & höstigt det är ute idag! Så skönt med lite omväxling, det är ju fortfarande varmt, i svenska mått mätt - behövs bara en långärmad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du är med :)

2010-09-21 @ 23:48:22
URL: http://tixis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0