Att "det kostar bara 89 cent"

Jag borde verkligen plugga men ack, det gör jag inte. Ska snart ta mig i kragen (fast jag inte har någon) och skriva om jag tror könsrollerna blivit mindre tack vare globalisering. Om jag bara svarar "nej", kanske jag inte behöver förklara varför?

Jag tog mig till gymmet ändå innan och tränade lite lätt. Jakob skrämmde dock upp mig & sa att man kan dö på fläcken om man tränar med halsont så jag tog det försikigt & varje gång jag trodde jag skulle dö slutade jag springa. Duktigt väl?


Hahahaha så här snygg var Jakob igår. Gris-Jakob :) Han är faktiskt lite av en smutsgris! Här nedan följer exempel på detta.

Jakobs garderob vs. min


Gissa vilken hylla som är  min?

Annars så är han väldigt duktig på att diska & han har rent spontant börjat handla rengöringsmedel. Helt söt. "Louise, nu ska jag köpa sånt här superdundermedel med blekningsmedel. det kostar bara 89 cent.så det så."

Nej, plugga var det ja...

Kommentarer
Postat av: John

Ha ha,får nog prata med mamma Eva :-)

2010-09-23 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0