Sälutsikt

Aaaah sådär, då slänger jag upp fötterna på bordet & avnjuter ett avsnitt av top model. Inte nått av det jag borde göra har jag gjort - men så kan det gå gott folk, igår var en effektiv dag så idag behöver inte va det!

Efter skolan idag kom Kadda hit & vi tog Water front shuttlen (en liten söt buss utan fönster & dörrar som går upp & ner för huvudgatan State Street hela tiden, kostar 25 cent bara) ner till piren där vi åt lunch på en jättefin restaurang. Till maten bjöds det på havsutsikt & sälutsikt, haha.

Resten av dagen har jag bara städat & fixat & gjort sånt som man gör när man unviker pluggandet. Sätta ihop en tvbänk till exempel. Män vill, kvinnor kan.

Ni får inga bilder idag för mina fötter ligger så bra på bordet & jag orkar inte resa mig & hämta kameran...
Så kan det gå.

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0