Att bilder säger mer


Åkte upp i bergen igår och kollade ut över staden.
Letade runt i uppe i bergen efter en utsiktsplats och åkte förbi de sjukaste husen jag någonsin sett. Bor man där är man inte fattig så att säga. Där har bla. Oprah Winfrey and John Cleese (valfri stavning).


Vi var inte sådär jättelångt ifrån toppen!


Kaktus! Mja.


På kvällen åkte vi limosine till en fest. Lite stekigt, men faktum är att det kostade bara $5 var. Ungefär vad det kostar att åka buss i Jönköping en kväll alltså.
Iaf, åkte hem relativt tidigt därifån men det var skojsigt!
Fick ännu mer paket för någon dag sen från Jakobs mor. Tack så mycket :)


Nu har vi precis ätit middag. Potatis, fiskpinnar och spenat!
Mycket delikat.

Spenat kan nog vara det bästa som finns.


Känns sjukt att vi redan har varit här i mer än en månad. Tiden har gått så otroligt snabbt. Hemlängtan är inte lika stor längre, men klart att man saknar folket där hemma.

Nått som dock är jobbigt är att det är väldigt mycket alkohol och droger här. Det känns som om folk inte kan umgås om de inte dricker samtidigt. Jag är inte direkt en party girl utan jag tycker det är trevligare att sitta ett gäng hemma hos nån, käka lite, kolla film, spela spel och sånt. Saknar kvällarna på Antons balkong med mina kära kamrater.

Hejsvej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0